onsdag 4. november 2015

#Typo - uke 45

Alright, denne uka var det #typo som var tingen. Du lurer kanskje på hvorfor jeg valgte dette bildet også? Hvis ikke, du slipper ikke unna å få vite det denne gangen heller! Well, here we og: "Typo, aka skrift, ja.." tenkte jeg.. "hvordan skal vi få ta et bra bildet av skrift?" Med 16-timer-ish til fristen gikk ut, begynte jeg å tenke på at det kanskje var lurt å få gjort denne oppgaven. Jeg hadde fått tatt noen bilder på skolen forrige fredag, men jeg følte ikke at det var noe "spesielt" med noen av de bildene.. Jeg tenkte at jeg kanskje ville ta et bilde hvor akkurat du som nå har sett bildet, satt igjen med noe i etter kant. Siden jeg ikke hadde fått tatt noen andre bilder jeg var fornøyd med før, så bestemt jeg meg for å sjekke t-shortene mine siden jeg visste at jeg hadde en del t-shorter med skrift. Da fant jeg den du kan se på bildet. Grunnen til at jeg syntes dette ble bra-ish bilde var fordi du lurer kanskje på hva som egentlig sto på resten av t-shorta, bildet ga deg tanker i ettertid. Hvis ikke, well, then I failed. Du kan i hvert fall finne ut hva som sto ved å søke opp det bibelverset som er avbildet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar