onsdag 18. november 2015

#Myplace - uke 47

Da var're tid for uke 47's oppgave, nemlig #myplace! Du lurer kanskje på hvorfor jeg valgte akkurat dette bilde? Altså, når jeg ikke er på skolen eller trener (eller faktisk er litt sosial), er jeg for det meste på rommet mitt. Så derfor følte jeg at det var naturlig å ta bilde av rommet mitt. Det vi ser i dette bildet er ene hjørnet av rommet mitt, der hvor senga står. Grunnen til at jeg valgte akkurat senga, var fordi det er fordi jeg sitter/ligger der ofte, ikke bare når jeg sover. Jeg følte også at alle de diagonale linjene i bildet (som f.eks. senga i seg selv, gardinene og nattbordet) dro blikket inn mot den delen av senga hvor jeg har hodet. Jeg valgte også å ikke fjerne plastkassa under senga fordi det er en del av rommet og da jeg prøvde å ta et bilde uten plastkassa, fant jeg ut at jeg var mer fornøyd med bildet med plastkassa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar