mandag 30. mai 2016

WPAP av Henrik Ibsen

I de siste ukene har vi jobbet med å portrettere kjente, norske personer. Vi har jobbet med hvem som skal fremstilles, fremgangsmåte, hvordan materiale vi skal bruke, hvor de skal portretteres og fargepaletten. Jeg fikk utdelt Henrik Ibsen og fremgangsmåten som ble valgt er WPAP (Wedha's Pop Art Portrait). Det går ut på å sette sammen geometriske figurer og former sånn at du får et portrett for så å fylle disse formene med farger.

Jeg er svært fornøyd med mitt endelige produkt. Jeg har fått konstruktiv kritikk gjennom prosessen av lærerne. Dette har jeg tatt til meg og bearbeidet for å se om jeg og lærerne syntes det blir bedre. Jeg er som sagt svært fornøy med det endelig resultatet, men jeg syntes noe er litt rart på hans høyre skulder og jeg vet ikke hvordan jeg kan få det til å se bedre ut.

1 kommentar: