torsdag 26. mai 2016

"#MyPlace - idekart" - Oppdatert!

For en stund siden jobbet vi med et stort prosjekt kalt "#MyStyle". I forbindelse med den oppgaven, skulle vi finne ut vårt "#MyPlace" og da skulle vi lage et idékart på forhånd. Etter å ha bladd i gjennom bloggen, innså jeg at den oppgaven trengte en oppdatering. Under her er det bilde av det idékartet jeg lagde først. Jeg syntes det er litt for enkelt lagd. Det kan nok skyldes at jeg nok ikke la så veldig mye tid inn i designet da vi jobbet med denne oppgaven i utgangspunktet, men nå ville jeg lage noe som så ganske mye bedre ut, noe jeg syntes jeg har fått til. Da jeg lagde den, tenkte jeg at jeg ville få til at det så litt ut som om det var skrevet på ei tavle. Den radiale gradienten bryter litt med det, men jeg syntes det ble veldig kjedelig da det bare var hvit bakgrunn - også ser det mer gjennomført ut med gradianten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar